Real estate
( nájdených 
650
 realít z celkom 650 )

EXKLUZÍVNE: 3i byt, Hanulova ul., Dúbravka

Byty
cena: 175.000,- €
ID: LChanuCR11 Predaj

Kraj:
Bratislavský kraj
Okres:
Bratislava IV
Obec:
Bratislava-Dúbravka
Ulica:
Hanulova
Kategória:
Byty
Druh:
3 izbový byt

Podlahová plocha:
65 m2
Stav objektu:
čiastočná rekonštrukcia
Na poschodí:
5
Balkón:
áno
Loggia:
nie
Terasa:
nie
Druh parkovania:
verejné parkovanie
ID inzerátu:
LChanuCR11

Ponúkame Vám na predaj 3-izbový byt, Bratislava-Dúbravka, Hanulova ul.. Plocha: úžitková 65m2, k bytu prislúcha pivnica cca 1,5m2, francúzsky balkón. Nachádza sa na 5. poschodí z 12 s výťahom. Podlaha: plávajúca, dlažba. Okná: plastové. Vybavenie kúpeľne: klasická vaňa. Oddelené WC. Vybavenie kuchyne: kuchynská linka (2016).  Detská izba na mieru pre 3 deti. Stav objektu: čiastočná rekonštrukcia vrátane elektrických rozvodov. Konštrukcia objektu: panelová. Kúrenie: centrálne. Orientácia na Z. Výhody: bezbariérový, samostatný šatník, veľké parkovisko pri dome, slnečný, pekný výhľad na Karpaty, tiché prostredie, obchody, škola, škôlka, zastávka autobusu, zateplený bytový dom po rekonštrukcii (2019) - nové brány, výťahy, strecha zateplená.  LV čisté, pozemok vysporiadaný. Mesačné náklady 150e/5 os.. Cena 175 000 € vrátane provízie RK. 


Maklér:

makler
Mgr. Liliana Čerteková
0907417900
liliana-ZVNC-mgreal.sk


Podobné nehnuteľnosti

1 2 3 4 5 6 7

O nás

MG real je realitná kancelária, ktorej hlavnou činnosťou je sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľnosti, ako aj samotný obchod s nehnuteľnosťami. Spoločnosť MG real, s.r.o. vznikla v roku 2008, čo predurčuje spoločnosť za odborníka s patričnými skúsenosťami na trhu s predajom realít.  Byty, domy, pozemky, ako aj nebytové komerčné priestory a to kancelárie, haly, sklady, obchodné priestory, toto všetko predstavuje portfolio realitnej kancelárie MG real. 


Makléri realitnej kancelárie MG real sú progresívne vyvíjajúci sa tím ľudí, ktorých filozofia obchodu s nehnuteľnosťami je založená na priateľských a zároveň profesionálnych vzťahoch, čím dokážeme bližšie spoznať potreby a požiadavky klientov a na základe toho vieme dodať požadované služby.
 

Viac ...